zondag 1 september 2013

Zondag ...



Vandaag is het voor mij een rustdag ... en mijn rustdag betekent even alleen thuis zijn ... zonder man en baby ... En wat is dat even fijn. Soms heb je zo'n dag nodig om even op te laden. En die heb ik vandaag heel hard nodig. De school is weer begonnen en dat betekent dat ik weer voor de klas sta. Ik ben alweer 2 weken aan het werk. En ik moet wennen. Wennen aan het vroeg opstaan ... wennen aan het weinig bij Fedde zijn ... wennen aan de geluiden van al mijn leerlingen ... wennen aan mijn mentorklas ... wennen dat ik weer meer werk ... wennen dat ik zoveel moet praten en uitleggen ... wennen dat ik weer moet organiseren ... wennen aan mijn eerste ouderavond ... maar vooral wennen dat de tijd te snel gaat en dat ik heel erg weinig tijd heb om dingen voor mezelf te doen ... gelukkig is daar soms een oplossing voor ...  RUST ... 


0 reacties:

Een reactie posten